Chief Customer Happiness: Jill van Comma Group

Blog

door

Jill Neuhard van Comma Group

Het heeft bij mij even geduurd voordat ik erachter kwam: ik ben echt geschikt om te werken in de IT! Ik zou willen dat ik er eerder achter gekomen was, dat had me een hoop keuzestress en (carrière)kopzorgen bespaard. Hoe ik er achter ben gekomen? Dit is mijn verhaal:

Bedrijfscultuur bij Comma Group

Sinds 4 maanden werk ik bij Comma group en al vanaf de eerste sollicitatie had ik echt een ‘dit is het, hier voel ik me thuis’ gevoel. En dat gevoel is niet weggegaan , in tegendeel , dat is alleen maar versterkt!

Toen mij gevraagd werd om te vertellen over ‘werken bij Comma’ heb ik geen moment getwijfeld. Een werkgever als 2de thuis, daar doe je het toch voor!

Comma group staat voor mij voor:

• Mogen doen wat je graag en goed doet
• Ondernemerschap
• Werken in en met de allerlaatste nieuwe technologieën
• Werken met experten binnen hun vakgebied
• Flexibel werken – ook geografisch

De eerste dagen/weken werd er met IT-slang rond mijn oren geslagen en hoorde ik het soms in Keulen donderen, maar hé, nu voel ik mij al een volleerd leek in technologielandschap. En dit allemaal dankzij mijn allerliefste collega IT’ers bij Comma. Geen vraag was hen teveel, en ze waren allemaal bereid om mij onder te dompelen in hun favoriete technologie.

Ik ben altijd al bezig geweest met de laatste nieuwe snufjes en nieuwsgierig geweest naar het hoe en wat en vooral waarom, en bij Comma kan ik mij daar volledig in uitleven.

Wat houdt mijn job nu juist in hoor ik julie al vragen, wel ik kan dat heel eenvoudig uitleggen. Ik streef er alle dagen naar om Chief Customer Happiness te worden. Samen met mijn collega Youssef zetten we Comma people op de IT-kaart, wij durven te zeggen dat we experts zijn in detachering. In ons uitgebreid netwerk zitten de grootste specialisten,van developers tot project managers, van .net tot machine learning.

Ik streef er alle dagen naar om Chief Customer Happiness te worden.

Geen project is ons te veel, geen uitdaging te groot, elke dag opnieuw zetten we met de grootste glimlach de juiste persoon op het juiste project! En streven we naar de grootste klantentevredenheid, zowel bij onze consultents als onze klanten.

En daar stopt het niet, onze consultants beschouwen wij echt als een ‘deel van de Comma-familie’ en gaan dus regelmatig een koffie drinken met hen – En op tijd en stond een gezellige lunch, want dat is toch wat je doet met familie.

Elke dag opnieuw zetten we met de grootste glimlach de juiste persoon op het juiste project!

Ben jij ook een IT-specialist? En wil je graag met ons eens een koffietje drinken? Contacteer ons dan en wie weet maak jij binnenkort ook wel deel uit van de Comma-familie!