Oak Street: online succesverhalen op maat

Blog

door

Philippe Demeyer

Marketing
Stas Kulesh

Customer experience wordt steeds belangrijker bij het opstellen van nieuwe online platformen. De klant staat centraal en een CMS moet alles in het werk stellen om die klant zo goed mogelijk van dienst te zijn met onderweg zo weinig mogelijk hindernissen. Die klantgerichtheid staat gebrandmerkt in de identiteit van de nieuwste telg in de Comma Group familie: Oak Street.

Kentico: all-in-one oplossingen

Oak Street creëert nieuwe online succesverhalen voor bedrijven. Het boek waarin deze verhalen zijn geschreven wordt aangeleverd door Kentico, het all-in-one CMS, e-commerce en online marketing platform.

Kentico biedt een groot aantal vooraf ingestelde functies, eenvoudig content management en integratie met clientsystemen en door derden beheerde back-endsystemen. Op deze manier levert Oak Street een optimale flexibiliteit en bespaart het zijn klanten tijd en geld bij het ontwikkelen van hun bedrijfswebsite, e-commerce-activiteiten en intranet.

Technische opbouw en ondersteuning

Oak Street zorgt niet enkel voor de opbouw en integratie van Kentico-platformen. Daarnaast schrijft het bedrijf ook mee aan het vervolgverhaal door het Kentico-platform na voltooiing te blijven onderhouden en optimaliseren. Zo zien ze ertoe dat elk digitaal verhaal een happy end kan krijgen.

Een eerste kennismaking

Het eerste hoofdstuk uit het Oak Street boek kan je alvast lezen op hun eigen website. Stay tuned voor het verdere vervolg van dit succesverhaal.

Heb je vragen over Kentico? Neem dan gerust contact op:

 

Written by

Met meer dan 25 jaar ervaring in zowel HR als marketing, is Philippe gespecialiseerd in Brand Experience. Daarin maakt hij de combinatie tussen customer en employee experience. Hij gelooft sterkt in digitale innovatie en big data en streeft ernaar om de emotionele ervaring en technologie samen te brengen. Als brand experience partner neemt Philippe de strategische uitdaging aan om het talent bij Comma Group tot zijn volle potentieel te brengen en tegelijk de business te boosten.

Agile content marketing. Dat is waar GUMM voor staat. Door de juiste doelgroepen aan te spreken met de juiste content, generen wij leads voor uw bedrijf. Agile werken wil zeggen: flexibel zijn en een team inzetten met T-shaped profielen die jouw project tot een goed einde kunnen brengen.

Blijf lezen, deze artikels zijn ook interessant